Tips till Magnus & Malin..

Jag hjälper mina härliga grannar Magnus & Malin
med lite tips inför deras styling av vardagsrum,
så jag visar här lite bilder för dom som inspiration
*****************************
Hej Magnus & Malin!
Här nedan följer några bilder på rum
som jag tror inspirerar er.
På denna bild är det mörka väggar MEN
det ska Ni Inte ha..utan era vita vägga och mörkgrå soffa helt enkelt
denna soffa är heller inte placerad enl ert rum men
ser du in i denna mörka hörna..
klicka på bilden så blir den större
snygg lampa att ha i Er hörna på ett
snyggt litet bord med en Grön växt....


Tänkte på er stora stora vägg, det är coolt
med en massa bilder..kanske vore nåt??


Här nedan hittade jag en modell
som inte heller är dum..här stämmer era färgerna bättre Tre övre bilder jag plåtade när jag besökte Slettvoll butiken i city.
Sista bilden från INTERNET EM Möbler.
**Kram Marie**

No comments:

Post a Comment