Sol & Bad

Idag när vi var på stranden, så var vi med
om något riktigt häftig...
Det kom delfiner insimmandes mot stranden
Jag trodde först det var en haj...
men, då en kille snorklade väldigt nära och
inte fick panik så tänkte jag, -nä nu ser jag i syne,
...herregud..jag har drömt mardrömmar o hajar vid stranden
så nu hallunicerar jag oxå...blunda blunda..jag ropa på Claes
-Ser ni hajen !
Claes flög upp från solstolen..(fattas bara annat)
MEN
...min kära samboman sa då..- det är ju delfiner..
oops där ser man..jag var ingen "fena" på biologi..*blink*
filmade lite..hoppas det blev nåt...
för känslan var superhäftig måste jag säga..
wow..
Här är Philip med sin "lilla" badring..
Utsikt från vår balkong

Lilla Sophie på den vita, mjuka & härliga stranden

Today when we where on the beach
the most amazing thinghappen to us..
It was 5 dolphins who was swimming
really near the beach line..that was sooooo awsome,

No comments:

Post a Comment