The black is back

Jag har skrivit om den svarta trenden vid tidigare tillfällen i bloggen, och färgen svart blir alltmer min favorit även inom inredning (har typ hela garderoben redan..hihi ). Just nu pågår den stora design veckan i Milano och jag har läst endel om den svarta trenden som visas även där..förvånande nog har jag inte sett några bilder än--??, men läst "trendspan" av Sveriges trendicon Stefan Nilsson som nämner "svart på svart" i sin blogg från Milanomässan. Jag välkomnar trenden och har plockat fram några coola svarta rum. Nu kanske det inte är så här det visades på mässan, men vi vet Black is back On black 


The black interior wave is growing. According to Sweden´s trendicon Stefan Nilsson who is at the Milan design week has seen an upcoming trend he call; black on black




via

via

via
The Black TREND for the dog
via


Tidigare inlägg om svart / more post to read about black interior


Black interior ideas
Black and white interiors
French black shabby chic
Black is the color






No comments:

Post a Comment